czwartek, 26 września 2013

{ Rozdział 5 }


Jack zaczął uciekać a ja pobiegłam za nim. Liczyłam na to, że uda mi się go złapać i odegrać się za wrzucenie mnie do wody. Byłam już coraz bliżej niego, w pewnym momencie rzuciłam się na niego po czym oboje upadliśmy na piasek. Leżałam na nim i wpatrywałam się w jego piękne czekoladowe oczy, miałam strasznie wielką ochotę go pocałować, strasznie mnie ciągnęło do niego, chciałam poczuć wreszcie jego usta na moich. Nie przypuszczałam, że moje tak jakby marzenie się spełni bo właśnie w tej chwili Jack zaczął mi się przyglądać, zaczął przybliżać swoją twarz w moją stronę po czym wpił się w moje usta. Byłam w raju, po prostu byłam w raju. Bez zastanowienia oddałam jego pocałunek kładąc swoją dłoń na jego policzku, Jack objął mnie w tali i jeszcze bardziej mnie do siebie przyciągnął. Oboje zatraciliśmy się w tym pocałunku. Czułam, że nie tylko ja tego pragnęłam, czułam, że on też chciał w końcu poczuć moje usta na jego. Strasznie trudno nam było się od siebie oderwać, nie chcieliśmy odrywać się od siebie, po prostu nie było to chyba wykonalne w tym momencie. Teraz już wiedziałam, zależało mi na Jacku bardziej niż przypuszczałam. Po prostu czułam potrzebę bycia przy nim, po prostu chciałam zawsze mieć go przy sobie, ale ciągle jedno pytanie chodziło mi po głowie.. czy on czuje to samo ? Czy też mu tak zależy ? A może to jest przelotne zauroczenie ? Ale w to ostatnie pytanie zaczęłam wątpić bo gdyby to było zauroczenie to dawno by mi przeszło. Obawiałam się tego, że zostanę wystawiona, że znowu ktoś zakpi z moich uczuć. Myślałam, że się nie dam, jednak chyba uległam jemu.
Po 10 minutach oderwaliśmy się od siebie, ciągle patrzyliśmy sobie w oczy. Ciągle byliśmy w tej samej pozycji co przedtem, leżałam na nim a on mnie obejmował mocno. Nie przeszkadzało mi to ani trochę, wręcz przeciwne, w duchu cieszyłam się jak głupia.
- Kim.. Musze Ci coś powiedzieć..
- Tak ? - Nadal byłam wpatrzona w niego, czułam w tym momencie, że stanie się coś magicznego, po moim ciele przeszedł przyjemny dreszcz. Zaczęłam głaskać Jacka po policzku.
- Zależy mi na Tobie.. - Kiedy to usłyszałam byłam zaskoczona. Czyli on czuje to samo co ja, też mu zależy. Po prostu mówiąc w skrócie, moje obawy były niepotrzebne.
- Naprawdę ?
- Tak, naprawdę. Zawsze kiedy Ciebie widzę czuje to przyjemne uczucie, po prostu czuje potrzebę bycia przy Tobie. Ciągnie mnie wprost do Ciebie.
- Jack.. ja..
- Tak wiem.. to śmieszne, przepraszam, że Ci to powiedziałem..
- Jack.. Ale ja czuje to samo.
- Naprawdę ?
- Tak, naprawdę. Czuje, że to przy Tobie powinnam być, nie potrafię wytrzymać bez Ciebie ani chwili dłużej.. Bałam się tego, że znowu ktoś wyśmieje moje uczucia, ale jednak myliłam się.. - Kiedy to powiedziałam to poczułam wielką ulgę, olbrzymi kamień spadł mi z serca bo nie musiałam już dłużej w sobie tego dusić. Cieszyłam się z tego, że Jack czuje to samo co ja, w środku byłam przeszczęśliwa.
- Kim.. będziesz moją dziewczyną ?
- Tak, tak i jeszcze raz tak ! - Wykrzyknęłam szczęśliwa i wpiłam się w usta Jacka, który bez zastanowienia oddał mój pocałunek, szybko się obrócił i to teraz on leżał na mnie. Poczułam się wreszcie szczęśliwa bo mam kogoś takiego jak Jack. Wiem, jaki jest a właściwie był bo zauważyłam, że przez ostatni raz bardzo się zmienił. Nie jest już taki jak przedtem, wiedziałam o tym, że to on jest tym jedynym, jedynym, który posiada klucz do mojego serca.
Po 5 minutach oderwaliśmy się od siebie. Zaczęło się robić późno więc postanowiliśmy, że pójdziemy do mnie. Jeśli Jack sobie myślał, że go dzisiaj wypuszczę z rąk to się mylił bo dzisiaj będzie spał ze mną. Ale Jack na pewno się zgodzi, bo przecież tak bardzo lubi moje towarzystwo. W drodze oboje rozmawialiśmy, śmialiśmy się, przytulaliśmy. Takiego Jacka uwielbiałam, troskliwy, potrafiący rozbawić do łez a także kochający.
- Wiesz, że dzisiaj śpisz ze mną prawda ?
- Naprawdę ? Kiedy Ci to powiedziałem ?
- Teraz.
- Oj kochanie.. Masz rację.
- Wiedziałam, że łatwo pójdzie. - Zaśmiała się po czym pocałowałam go w policzek, coś czułam, że dzisiaj wycałuje go na zabój. Po chwili doszliśmy do mojego domu, oboje weszliśmy do środka, ja udałam się do kuchni a Jack razem ze mną.



No.. taki nudy rozdział właśnie tu dodaje. ;D Serio, jest praktycznie o niczym, ale połączyłam już Wam Kicka, cieszcie się. :D Naprawde, chciałam Wam podziękować za to, że tak dużo osób przeczytało rozdział na moim drugim blogu, naprawdę jesteście najlepsi. < 3
Rozdział na drugim blogu postaram się dodać jutro, ale nic nie obiecuje. ;);)
Dziekuję Wam jeszcze za ponad 41,000 wejść ! :D Jestem w totalnym szoku, tyle osób czyta moje wypociny ! :D
Nie mam pojęcia kiedy pojawi sie tu next .. bo jestem zawalona testami, kartkówkami.. Ale naprawde postaram się dodać jak najszybciej. < 3

Kocham Was ! ♥

Trzymka xx

Evelyyn. ♥

20 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaa <3333
    Cudo ♥
    Matko ! Masz talent jak stąd do innej galaktyki !
    Kocham ♥
    Warto było cię męczyć :D
    Rozdział jest cudny, niesamowity, magiczny, wspaniały.... (kilka godzin później) .... i epicki :P
    Kick <3 Kick <3 Kick <3 Kick <3 Kick <3 Kick <3 Kick <3 Kick <3
    Jaram się nim jak Maka-Paka kamieniami oraz Fretka Jeremiaszem ;p
    Dziękuję ci, że napisałaś i dodałaś tak cudowny rozdział :****************
    Czekam na nn :****
    Kocham cię, bejb ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, talentu nie mam. ;)
      Tak, tak. Jest Kick. :D
      KC. ♥

      Usuń
  2. AAAAAAAAAAAAAAAAAAA <33333 ZGON ♥♥♥
    to jest... brak słów *>* masz za duży talent :D
    czekam na new :*
    KICK !! KICK !! KICK !! KICK !! KICK !!
    KOCHAM CIĘ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tam duży talent. :D
      Nie przesadzajmy. ;dd
      kc ♥

      Usuń
  3. Wspaniały !!!
    Nareszcie jest KICK !! Kocham Cię no <333 Opowiadanie też, ale kocham Cię nooo bardziej ♥
    Czekam na nowy ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział CUDNY <333
    Kochana piszesz genialnie :))
    Nareszcie kick <3
    Kocham <3
    i czekam na nn :**

    OdpowiedzUsuń
  5. O Boosz!! Jaki ten rozdział jest Cudowny!! *.*
    A jaki słodki!! A zwłaszcza ten pocałunek na piasku!!
    Kochana jak ty możesz tak ślicznie pisać, hmm??
    Podziel się talentem z Patty! ♥
    W końcu mamy Kick!! <3
    Czekam z niecierpliwością na nowy!
    Tu i na drugim blogu! <3
    Pozdrawiam i ściskam, Patty! ☻
    I love you <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pisze ślicznie. :D
      Raczej okropnie. :D:D:D:D
      Ależ podziele się, nie wiem czym ale podziele. ;d
      < 3

      Usuń
  6. Kochanie jesteś genialna < 3
    Wreszcie jest kick ! nie wiesz nawet jak bardzo muaaa to cieszy : DD
    awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww < 3 :DDDD
    Kick , Kick , Kick . : DDD
    La,La,La :D
    You make me so hot X D Dahahahahahahha
    < 69 < 69 X DDDD
    Kc mała awwww.
    pisz mi tutah nextciorkaaa bo inaczejj ahhh x D
    i jeszcze masz mi napisać na ten drugi blog bo jak nie to zamorduje ! :D:D
    ahjahahahahaha < 3
    ja debil ja debil
    hahaah
    najlepszy zespół ?
    - DAWNA X DDDD .
    aahahah.
    okkk .
    kick kick kick kick x D
    pojebana ja :D
    Okkk
    pisz roz na tamtym blog !
    Raz na tym a raz na 2 i już ! :DDD
    Kc <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhahaahahahhahahahahahaha nie ma to jak Ola i jej odpały ! ;DDDDD
      Kocham Cię no ! ♥♥♥

      Usuń
  7. Cudny rozdział ;)
    Kocham i czekam na nn
    Przy okazji zapraszam na mojego nowego bloga: Problemy, smutek, radość, przyjaciele
    This is me to właśnie mój blog. Mam nadzieję że cię zaciekawi

    http://this-is-me-this-is-real1234.blogspot.com/
    Liczę na komentarze

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaa!! Rozdział jest cudowny!! Fantastyczny!! Wspaniały <33
    Jeśli jeszcze raz powiesz, że rozdział jest nudny to przywalę ci patelnią!!
    Ten rozdział jest taki słodki ♥♥♥
    KICK ♥ KICK ♥ KICK ♥
    Nareszcie!! Ty wiesz ile ja na niego czekałam??
    Nie mogę doczekać się kolejnego fantastycznego rozdziału :****
    KOCHAM CIĘ ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Brak mi słów, jaki jest świetny <3
    A ten pocałunek, Uuu słodziutkie!
    Mam nadzieję, że szybko dodają next, bo umrę z czekania :)
    ~

    OdpowiedzUsuń